2011. ápr. 30.

Áprilisi beszerzéseim

Hát nagyon büszke vagyok magamra, mert ebben a hónapban sikerült - igaz, hogy igen nagy akaraterővel - visszafognom magam és az előző hónapokhoz képest, lényegesen kevesebb könyvet vásároltam.


Az Arany Birodalom és az Ethan Frome könyveket nagyon olcsón, 500 forintért vettem pár napja egy utcai árusnál. Egyikről sem halottam még, de az előbbiről meglepően jó véleményeket olvastam a molyon. Kíváncsi is vagyok rá nagyon. Brenda Joyce: Halálos ölelés könyvét már a megjelenése óta szerettem volna megkaparintani - mivel nagyon nagy rajongója vagyok a sorozatnak -  csak az alkalomra vártam. Szerencsére jó áron be is tudtam szerezni a romantikus fórumról. Hát igen a következő. Hát.....azt csak úgy vettem. Annyira tetszett a borítója és a tartalma, hogy nem tudtam ott hagyni.:))) Majd meglátjuk. A Félix, Net, Nika... és a Nyári szellő meglepetés volt.:) A zöldellő fa alatt pedig reci példány, már arra is régóta áhítoztam.:)
Örömmel tapasztalom, hogy egyre többen készítenek postot a saját beszerzéseikről. Nagyon szeretek közöttük mazsolázni:)


2 megjegyzés:

  1. Szép a listád megint! ;) A zöldellő fa alatt borítója oylan szép, fent is van a festményes polcok egyikén ;).
    Ebben a hónapban nálam gyereknap volt és legalább 10 könyvet vettem és kaptam :P.

    VálaszTörlés
  2. Brenda Joyce. :)

    VálaszTörlés