2012. ápr. 4.

Könyvek, amiket várok #8

Hát bizony erősen érezhető, hogy nyakunkon a Könyvfesztivál, mert nem győzöm kapkodni a fejem a jobbnál jobb könyvek után, amikkel a kiadók kényeztetni kívánnak bennünket. Nem is húzom tovább a szót, inkább mutatom közülük azokat, amiket nagyon várok és amikről nagy valószínűséggel, a beszerzésük után írni is fogok. De szerintem ez a pár új könyv még csak a jéghegy csúcsa.

Úgy gondolom, hogy az IPC kiadó kiadványai híresek a szép borítóikról. Eddig nem sok könyvet olvastam tőlük, számszerűsítve csak egyet (a Siena lányát), amiben egy cseppet sem csalódtam. Remélem, hogy ebben sem fogok.

Alexandra Adornetto: Lázadó 
egy trilógia első része
HÁROM ANGYAL SZÁLL LE A FÖLDRE KÜLDETÉSSEL.
DE AZ NEM A TERV RÉSZE, HOGY AZ EGYIKÜK SZERELMES LESZ…
A mennyország három angyalt küld a Földre – Gábrielt, a harcost, Ivy-t a gyógyítót és Bethany-t, a legfiatalabbat és legemberibbet -, hogy jó cselekedeteket hajtsanak végre a sötétség hatása alá került világban......
Várható megjelenés: 2012.04.11.

A következő könyv a Pioneer Books gondozásában jelenik majd meg, ami szintén a listámra került.

Julie James: A hamis partner
A SORS KÉT ELLENSÉGET EGYMÁS KARJAIBA SODOR.
Cameron Lynde helyettes államügyész a sok ezer chicagói szállodai szoba közül pont azt az egyet választja ki, amelyiknek a szomszédságában egy házasságtörő politikus heves szerelmi hancúrozása halállal végződik. Az ügyet Jack Pallas FBI-ügynökre osztják ki, aki még mindig Cameront okolja azért, hogy három évvel korábban csaknem derékba tört a karrierje…
Várható megjelenés: 2012.04.11.

Végezetül pedig egy gyerekkönyvre szeretném felhívni a figyelmetek. Most jöttem rá, hogy milyen rosszul informált vagyok a kiadók terén. Csak nemrég tudtam meg, hogy a Libri kiadó a gyerekkönyvpiacon is próbál terjeszkedni; Kolibri Kiadó néven új vállalkozást indított.
Április közepén jelenik meg első könyvük, Jo Nesbø író nagysikerű gyerekkönyv sorozatának első kötete; a Doktor Proktor pukipora. Hát, elég érdekesen hangzik, ettől függetlenül igen kíváncsi vagyok a norvég író "gyermeki" oldalára is.
Megjelenés: 2012.04.18.



4 megjegyzés:

  1. Uh az Angyaloooosaaaat akarooooooooooom :-)

    Egyébként az IPC -keveset dob ki egy-egy könyvéből?? Csak azért érdekel mert Libriben pl:már sem a Siena lánya sem a Kairói kertváros nem kapható:-(

    VálaszTörlés
  2. Tudtam!!!! Tudtam, hogy neked különösen tetszeni fog! :D Gondolkodtam is, hogy beleírlak, hogy ez neked kötelező olvasmány lesz:) Igaz, én nem rajongok az angyalos könyvekért, de szerintem ez jó lesz,kíváncsi vagyok rá én is.:)

    VálaszTörlés
  3. Julie James regényét angolul olvastam, szerintem nem volt rossz. Kíváncsi leszek a véleményedre :)

    VálaszTörlés
  4. Beleírhattál volna:-)))))) Kötelező olvasmány:D

    VálaszTörlés