2012. júl. 13.

Julia Quinn: Miss Miranda Cheever titkos naplója (Bevelstoke trilógia 1.)

Tudom, elfogult vagyok… átkozottul elfogult Ms. Quinn regényeivel kapcsolatban, úgyhogy ha valaki azt reméli, hogy akár csak egy parányi kis negatívumot is - amit egyébként nem találtam - fogok napvilágra hozni a könyvvel kapcsolatban, akkor annak bizony csalódást kell okoznom, mert kérem az ide látogató most egy maximálisan elégedett olvasói véleménnyel fog találkozni.

Ezt a bejegyzést átköltöztettem az aktuális blogomra. Ha van kedved gyere, nézz körül ott is. :) 

7 megjegyzés:

  1. :)))
    Kíváncsi vagyok, mit szólnál hozzá. Jól láttam, hogy még nem olvastál az írónőtől?

    VálaszTörlés
  2. Én még nem olvastam semmit JQ-tól. (legalábbis azt hiszem :)) Mivel kezdjem?

    VálaszTörlés
  3. A Bridgerton család sorozatával. Az első rész A herceg és én.
    http://moly.hu/konyvek/julia-quinn-a-herceg-es-en
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy neked tetszeni fog-e. :)))

    VálaszTörlés
  4. valamikor már betettem várólistára. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó bejegyzés lett! Mosolyogtam rajta végig :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Örülök, hogy tetszett! :)

    VálaszTörlés