2013. márc. 31.

Lipcsében járva láttam...

Képzeljétek mit láttam pár napja Lipcsében. Épp az egyik legkedvesebb helyemen tébláboltam, mert ugye egy vérbeli moly bárhol is legyen, időt és fáradságot nem kímélve, soha nem tud elmenni egy könyvesbolt mellett úgy, hogy ne menne be, ha csak pár percre is, és hát vérbeli révén ugye ezt én sem hagyhattam ki...  szóval miközben nézegettem a szebbnél szebb és jobbnál jobb könyveket - például a kezembe akadt egy teljesen új, számomra ismeretlen Finduszos mesekönyv, több tucat más, szintén nagyon szép és vicces német mesekönyvekkel együtt... aztán egy jól látható helyen megláttam a Matched-trilógiát is keménytáblás! kiadásban, ami meglepő módon sokkal vaskosabb és szebb volt, mint a mi kiadásunk... és természetesen ezeken kívül még sok más ismerős könyvvel is találkoztam, amikért a szívem sajgott... de mielőtt még menthetetlenül belehergelném magam a látottak leírásába, inkább befejezem az előbb elkezdett mondandómat...  Szóval ott tébláboltam a boltban, amikor megláttam ezt a gyönyörű könyvet, amit muszáj volt lefényképeznem, annyira megtetszett.
Virágok voltak a lapszélekre nyomtatva, ami gőzöm sincs, hogy mennyire drágítja meg egy könyv kiadási költségeit és hogy mennyi plusz munkával jár, de szerintem nagyon ötletes és rettentő látványos. 

Katt a képre és nagyobb lesz
Katt a képekre és nagyobb lesz.

2 megjegyzés: