2013. okt. 15.

Őszi hangulatképek

"Az ősz a mérsékelt égöv egyik évszaka, amely a trópusi, illetve száraz és hideg égövi tájakon nem létezik..."
Én mondom nektek, nagy mázli, hogy nekünk van ilyenünk. Nem is tudom, hogy mi lenne velem ősz nélkül. Imádom az őszt. Ez az év legszebb és legszínesebb időszaka, no meg ekkor kerülnek elő a töklámpások, a boszorkányok és a kísértetek, ekkor megyünk ki a családdal gyertyát gyújtani a temetőbe, ekkor lehet a legtömöttebb és legszebb krizantémokat kapni a virágárusoknál és ekkor tudatosul bennem véglegesen, hogy ennek az évnek is hamarosan vége, és pár hónap múlva megint egy évvel idősebb leszek, a fene vigye, de kit érdekel, amikor ilyen csodálatos időszak köszönt ránk, aminek minden hűvös és esős napját és csípős reggelét nagyon nagyon szeretem.







Néhány szívet dobogtató ajtódísz, melyek közül bármelyiket elfogadnám.

De, ha nagyon nagyon választanom kéne, akkor ezt választanám, annyira ötletes azokkal az almákkal. 
Nektek melyik tetszik?






És ilyen sütőtökös pitét pedig rengeteget fogok sütni, mert a család odavan érte és nem utolsósorban most van szezonja.


Források: itt, itt, itt, itt, itt és itt

2 megjegyzés:

  1. Ó Szilvi, annyira klasszak ezek a képek! :) Sajnálom, hogy nálunk nem divat a koszorú az ajtóra (kivétel karácsony), mert az almás az tényleg nagyon jópofa.
    A süti meg irtó jól néz ki, bár soha nem ettem még tökös sütit, szóval ki kellene próbálnom.

    VálaszTörlés
  2. Nekem minden évszakra van ajtódíszem, nagyon szeretem őket :) A sütireceptet pedig elküldöm neked, ha érdekel.:)

    VálaszTörlés