2013. okt. 5.

Szeptemberi beszerzés

Az elmúlt fél évben majd minden hónapnak úgy indultam neki, hogy ha nem muszáj, akkor nem veszek könyvet. Persze ha szembe jött velem egy kihagyhatatlan akció vagy lehetőség azt semmi pénzért ki nem hagytam volna, mert bolond azért nem vagyok, de mostanában inkább a csere- lehetőségekre álltam rá és figyelem őket árgus szemekkel. 

Így került hozzám A kávék költője, aminek irtózatosan örültem, A jégkirálynő elol- vasása óta szerettem volna mindenképp magamnak tudni, alig várom, hogy elkezdhessem. A Heming- way lánya szintén zenész, ő is csere volt.

A Lazarus kriptára is már több hónapja várok, pontosabban április óta - hihetetlen milyen türelmes ember vagyok - amire azért is emlékszem ilyen pontosan, mert a Könyvfesztiválon figyeltem fel rá, már ott igen erősen szemeztem vele, mi több, tapogattam és lapozgattam, miközben azon agyaltam, hogy megvegyem vagy ne vegyem... De a türelmem meghozta gyümölcsét, és a végén csak enyém lett a Líra akciójában féláron. Remélem megérte a várakozást. A Hart hitvesét a szokásos helyemen a vasútállomási újságosnál szereztem be, ahol már amikor meglátott a pultos lány, vette le a könyvet a polcról és közben szélesen mosolygott... a fene se tudja, hogy miért. ;) Az utolsó szerzeményemet a Karácsony Párizsbant ajándékba kaptam Bur3sz-tól, amit itt is nagyon köszönök neki. Köszi Bur3sz.

Hát ennyi volt a szeptember, az október pedig már most tudom, hogy sokkal húzósabb lesz, mert rengeteg új könyvet rendeltem innen-onnan.





4 megjegyzés:

  1. Ebből az a kettő, amit én is olvastam tuti befutó lesz nálad is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem csekély szereped volt benne, hogy nekem ezek a könyvek kelljenek. :)

    VálaszTörlés
  3. Kiváncsi leszek, h.tetszik neked a Kávék költője, mert én is beszereztem de még nem kezdtem bele....

    VálaszTörlés
  4. Több helyen is olvastam, hogy jobb, mint A jégkirálynő és nekem az is nagyon tetszett, úgyhogy, biztos nagyon jó lesz.:)

    VálaszTörlés