2015. jan. 8.

4 megjegyzés:

  1. Ó, Istenem, a Christy-t hogy szerettem én is, és már tök rég gondolkoztam, hogy mi lehetett ez a sorozat, mert nem jutott eszembe a címe :)
    Én láttam a könyvből készült filmet, háááát, annyira furán ért véget, mintha egyszer csak elvágták volna, de ezek szerint van folytatása, csak arra még nem találtam rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Christy sorozat valami hihetetlen jó volt. Imádtam! Kerestem is a neten, hátha megtalálom a szinkronosat, de nem. Pedig van, mert emlékszem, hogy valamelyik magyar adón néztem még nagyon régen. Kár, hogy nem kapják elő újra.:(

      Én úgy tudom, hogy a filmnek nincs folytatása.. biztos azt láttad, nem a sorozatot?
      A filmben egy szőke színésznő, a sorozatban pedig egy barna nő játsza Elizabeth szerepét. Kitettem mindkettő előzetesét alulra.

      Törlés
  2. Ebből a könyvből készült film (borító!) 2014-ben, és van folyamatosan sorozat más szereplőkkel.
    Nekem is egy kellemes kikapcs.volt az új évi csendességben. Megnéztem 3 filmet Janette Oke-tól , a legrégebbieket, mert összefüggenek, és a vallásosság nagyon fontos mindegyikben. Régebben nagyobb hangsúly volt ezen a területen és több amerikai szerző is kiemeli. De ez csak egy vélemény, nem megalapozott tudás. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor írtam a posztot, akkor az írónak is kicsit utánanéztem és akkor láttam, hogy a keresztény szépirodalom egyik ismert írójaként tartják számon, eddig csak Gray Chapmantől, Catherine Palmertől és a Carpenter házaspártól olvastam hasonlót. :)

      Törlés