2015. febr. 10.

Versek, amik megérintenek....

Szép Ernő (Huszt, 1884. június 30. – Budapest, 1953. október 2.) magyar költő, regényíró, újságíró, színpadi szerző, elbeszélő. Nevét ma egy drámaírói díj viseli.


‪Szép Ernő:‬ Én így szerettem volna élni

  Én úgy szerettem volna élni
  Minden halandóval beszélni

     Mindenkinek nevét kérdezni  
Mindenkinek szívét érezni

                                                A járdán osztani virágot
                                                 Tegezni az egész világot

                                              Megsimogatni ami állat
                                                Érinteni minden fűszálat

                                                  Imádni végtelen sereggel
                                                    A napot ha fellángol reggel

                                                 És énekszóval összejönni
                                                   Az esti csillagnak köszönni

                                                    S testvéri csókkal hazatérni
                                                     Én így szerettem volna élni.


1 megjegyzés: