2015. aug. 3.

Júliusi szerzemények

Igazából nem sokat változott a helyzet az előző hónap beszerzéséhez képest, ugyanis míg júniusban hét, addig ebben a hónapban csak hat új könyvvel bővült a gyűjteményem. Természetesen mindegyik olyan, amit nagyon szerettem volna már a magaménak tudni és nyilván olvasni is.


A kupacból a Titkok őrzője és a Bontásra ítélve könyveket már el is fogyasztottam. Az előbbiért teljesen odavoltam, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy az írónőnek az összes nálunk megjelent írását olvasni fogom majd, és az utóbbi is tetszett, rendkívül felkavaró és megrázó történet volt a számomra, mely két szó szerintem tökéletesen jellemzi is a könyvet.

Anna Todd Miután-ját hirtelen felindulásból vásároltam - lehet ám, hogy később majd megbánom -, míg az Asztrológiai útmutató összetört szíveknek és az Edenbrooke Libris előjegyzés volt. A Go go girl és a lopott ékkő pedig már akkor a virtuális kosaramba került, amikor még be sem fejeztem a sorozat első részét, ami annyira szórakoztató és humoros volt, hogy szerintem akik szerették A szingli fejvadászt, azoknak ez is nagyon be fog jönni, mindenesetre én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra, úgyhogy muszáj volt ezt is beszereznem.

A várólista csökkentéssel még mindig nem sikerült behoznom magam, mert bár júliusban sikerült egy könyvet elolvasnom a listáról, de augusztusban még mindig kettővel kéne végeznem, hogy tartani tudjam magam a tervekhez... na majd meglátjuk.

Nos, nekem ez volt a július, a többiekét pedig itt találjátok.
Nikkincs, PupillaTheodora


4 megjegyzés:

  1. Szép zárás! :) Kíváncsi vagyok neked, hogy fog tetszeni az Asztrológiai útmutató :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp tegnap este kezdtem bele, de még nagyon az elején tartok, így nem tudok még nyilatkozni. :) Remélem jó lesz. :)

      Törlés
  2. Megint szeretném megjegyezni, hogy örülök a Titkok őrzőjének, mármint, hogy ennyire bejött nálad. Nem is értem hogyan került el eddig Téged Kate Morton :)
    Az Asztrológiai útmutatóra nagyon kíváncsi leszek, gyűjtök pár vélemény, hogy benevezzek-e rá én is.
    A vcs-vel meg haladsz ahogy tudsz. Ha nem fejezed be, na bumm, akkor sincs semmi, és emlékeim szerint így is többet elolvastál már mint a korábbi években, nem? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem, hogy eddig miért is ódzkodtam Kate Mortontól, de mindenképp kellemes csalódás volt. És hát eddig talán 3X indultam a vcs kihíváson és egyetlen könyvet sem sikerült elolvasnom, szóval az idén valóban egész jól állok. :D

      Törlés