2016. júl. 3.

Chuck Wendig: Vészmadarak (Miriam Black 1.)

"– De… – Elhallgat. Ki akarja mondani. A szája korábban formálja a szavakat, minthogy megszólalna, de végül: – Nem vagy meztelen. 
– Remek megfigyelés – mondja a nő hüvelykujját feltartva és kacsintva. – Rossz hírem van, Del. Valójában nem kamionpihenős prosti vagyok, ezért nem fogjuk baszással tölteni ezt a szép estét. Vagy reggelt. Azt hiszem, már reggel van, nem? Akárhogy is, baszás az nem lesz. Nincs pénz, nincs móka. 
A férfi állkapcsa összeszorul. 
– De felkínálkoztál. Tartozol nekem. 
–Tekintve, hogy még nem fizettél nekem, tekintve továbbá, hogy a prostitúció nem egészen legális ebben az államban, na nem mintha a moralitás törvényi szabályozása mellett állnék, mert ami engem illet, mindenki azt csinál, amit akar, de a lényeg, hogy szerintem lószarral sem tartozom neked, Del. 
– A picsába. Te aztán szereted hallani a saját hangodat, mi? 
– Igen. – Miriam tényleg szereti."

Ezt a bejegyzésemet átköltöztettem az új blogomra. Ha van kedved gyere, és nézz körül ott is! :)



4 megjegyzés:

  1. Nebaaa...! Elég keménynek tűnik, meg egy ilyen idézet, hát nem semmi! De engem meggyőztél, el fogom olvasni, csak remélem, hogy a sorozat többi részét is kiadják, lehet, hogy inkább megvárom és majd egyben. Szeretem az erős női karaktereket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg elolvasod? De jó, nagyon kíváncsi leszek mit szólsz majd hozzá :))
      És úgy tudom, hogy hozza a kiadó a folytatást, de önálló kötetként is olvasható, mert nem függővéggel zárul, úgyhogy hajrá, mert behajtom rajtad. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Na ennek örülök.:) Bízom benne, hogy neked is fog tetszeni, majd figyelem, ha olvasod. :)

      Törlés